Translate

zondag 29 september 2013

en toen versierden ze zichzelf èn de juf!



Ons Lexie was de eerste: met een grote blauwe stip op haar voorhoofd liep ze de hele dag rond in de klas, ging overal spelen, en voelde zichzelf een prinsesje.



En nadien begonnen ze allemaal te experimenteren: kleeft dat ook op mijn broek? Op mijn trui? Op mijn schoenen? Hoeveel kan ik er hier op een rijtje kleven?









Norah bleef er rustig bij en kleefde verder op het papier: juf had een bloem geplakt en Norah probeerde het ook zelf!


Als juffen tussen de kinderen gaan zitten, gebeurt er vanalles... de zotste dingen eerst... 




Voor ik het wist was ik versierd. Volgens Viktor: 'een menskerstboom'!!!!




en toen kwam juf Sofie binnen en had ze ook prijs :-)))))



Geen opmerkingen:

Een reactie posten